Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.

Show full item record

No preview available
Title: Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.
Author: Kruliš, Vladimír
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Internetová reklama spojuje výhody tištěné i TV reklamy. Pro úspěšné prodávání má velký význam emočně inteligentní přístup k životu i k práci; je důležitý i optimismus, neboť každé odmítnutí znamená pro prodejce malou porážku. V diplomové práci jsou charakterizovány a hodnoceny dvě základní složky internetové reklamy - reklama jako taková a následně internet jako nový systém komunikačních cest; systém umožňuje přenosy dat, propagování výrobků a služeb, podporuje marketingové činnosti, slouží k získávání zpráv a informací vědcům, má schopnost ovládat jiné počítače nebo stroje. Pracujeme s příslušnou odbornou terminologií, stanovujeme právní mantinely pro jednotlivé činnosti, upozorňujeme na triky a hacking. Hodnotíme internetovou reklamu tak, aby bylo možno navrhnout projekt internetové reklamy pro I. NZG v Brně - školy už dávno nemají studenty jisté a musí o ně bojovat. Závěrem zdůrazňujeme, že největší chybou reklamy na internetu je "naštvat" uživatele. "Našeho" uživatele si chceme vychovat k přízni, chceme v něm vzbudit důvěru a přesvědčit ho, že naše gymnázium mu má co nabídnout.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4812
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4902


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kruliš_2007_dp.pdfBlocked 812.4Kb PDF
kruliš_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
kruliš_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account