Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s. |
Autor: |
Kruliš, Vladimír
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Internetová reklama spojuje výhody tištěné i TV reklamy. Pro úspěšné prodávání má velký význam emočně inteligentní přístup k životu i k práci; je důležitý i optimismus, neboť každé odmítnutí znamená pro prodejce malou porážku. V diplomové práci jsou charakterizovány a hodnoceny dvě základní složky internetové reklamy - reklama jako taková a následně internet jako nový systém komunikačních cest; systém umožňuje přenosy dat, propagování výrobků a služeb, podporuje marketingové činnosti, slouží k získávání zpráv a informací vědcům, má schopnost ovládat jiné počítače nebo stroje. Pracujeme s příslušnou odbornou terminologií, stanovujeme právní mantinely pro jednotlivé činnosti, upozorňujeme na triky a hacking. Hodnotíme internetovou reklamu tak, aby bylo možno navrhnout projekt internetové reklamy pro I. NZG v Brně - školy už dávno nemají studenty jisté a musí o ně bojovat. Závěrem zdůrazňujeme, že největší chybou reklamy na internetu je "naštvat" uživatele. "Našeho" uživatele si chceme vychovat k přízni, chceme v něm vzbudit důvěru a přesvědčit ho, že naše gymnázium mu má co nabídnout. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4812
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4902
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet