dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Kruliš, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:03:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4812
|
|
dc.description.abstract |
Internetová reklama spojuje výhody tištěné i TV reklamy. Pro úspěšné prodávání má velký význam emočně inteligentní přístup k životu i k práci; je důležitý i optimismus, neboť každé odmítnutí znamená pro prodejce malou porážku. V diplomové práci jsou charakterizovány a hodnoceny dvě základní složky internetové reklamy - reklama jako taková a následně internet jako nový systém komunikačních cest; systém umožňuje přenosy dat, propagování výrobků a služeb, podporuje marketingové činnosti, slouží k získávání zpráv a informací vědcům, má schopnost ovládat jiné počítače nebo stroje. Pracujeme s příslušnou odbornou terminologií, stanovujeme právní mantinely pro jednotlivé činnosti, upozorňujeme na triky a hacking. Hodnotíme internetovou reklamu tak, aby bylo možno navrhnout projekt internetové reklamy pro I. NZG v Brně - školy už dávno nemají studenty jisté a musí o ně bojovat. Závěrem zdůrazňujeme, že největší chybou reklamy na internetu je "naštvat" uživatele. "Našeho" uživatele si chceme vychovat k přízni, chceme v něm vzbudit důvěru a přesvědčit ho, že naše gymnázium mu má co nabídnout. |
cs |
dc.format |
73 s., 3 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
831968 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009 |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu-smysl a význam
|
cs |
dc.subject |
triky
|
cs |
dc.subject |
právo
|
cs |
dc.subject |
terminologie
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
návrh pro I. Německé zemské gymnasium v Brně
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
advertising at the Internet
|
en |
dc.subject |
sense and signification
|
en |
dc.subject |
tricks
|
en |
dc.subject |
law
|
en |
dc.subject |
terminology
|
en |
dc.subject |
evaluate
|
en |
dc.subject |
proposition for 1st Regional German High School
|
en |
dc.subject |
Brno
|
en |
dc.title |
Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s. |
cs |
dc.title.alternative |
E-Marketing of I. Německé zemské gymnasium, o.p.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
E-marketing connects advantages of press and TV advertisement together. For successful selling there is an emotional way of living very important; even to be optimistic is important - because every deny means a little lost war for the seller. In diploma work there are two folders of e-marketing characterized - advertisement as it is and up to that internet as a new communication way system, that allows data transfer, advertising of products and supports marketing things. It helps in becoming rights and information to the scientists, it has power to work with other computers or machines. We work with special terminology, law matinees for such things, we pay attention to tricks and hacking. We judge e-marketing to be able to make some ideas about a project of I. NZG in Brno - sure students are gone forever and school has to fight for them. In the end we underline, that biggest mistake in advertising on the internet is to put back up the user. We want to persuade "our'q user, that we have lots to offer. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4902
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|