Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Kruliš, Vladimír
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:03:19Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:19Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4812
dc.description.abstract Internetová reklama spojuje výhody tištěné i TV reklamy. Pro úspěšné prodávání má velký význam emočně inteligentní přístup k životu i k práci; je důležitý i optimismus, neboť každé odmítnutí znamená pro prodejce malou porážku. V diplomové práci jsou charakterizovány a hodnoceny dvě základní složky internetové reklamy - reklama jako taková a následně internet jako nový systém komunikačních cest; systém umožňuje přenosy dat, propagování výrobků a služeb, podporuje marketingové činnosti, slouží k získávání zpráv a informací vědcům, má schopnost ovládat jiné počítače nebo stroje. Pracujeme s příslušnou odbornou terminologií, stanovujeme právní mantinely pro jednotlivé činnosti, upozorňujeme na triky a hacking. Hodnotíme internetovou reklamu tak, aby bylo možno navrhnout projekt internetové reklamy pro I. NZG v Brně - školy už dávno nemají studenty jisté a musí o ně bojovat. Závěrem zdůrazňujeme, že největší chybou reklamy na internetu je "naštvat" uživatele. "Našeho" uživatele si chceme vychovat k přízni, chceme v něm vzbudit důvěru a přesvědčit ho, že naše gymnázium mu má co nabídnout. cs
dc.format 73 s., 3 s. příloh. cs
dc.format.extent 831968 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
dc.subject Reklama cs
dc.subject internet cs
dc.subject reklama na internetu-smysl a význam cs
dc.subject triky cs
dc.subject právo cs
dc.subject terminologie cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject návrh pro I. Německé zemské gymnasium v Brně cs
dc.subject Advertising en
dc.subject Internet en
dc.subject advertising at the Internet en
dc.subject sense and signification en
dc.subject tricks en
dc.subject law en
dc.subject terminology en
dc.subject evaluate en
dc.subject proposition for 1st Regional German High School en
dc.subject Brno en
dc.title Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s. cs
dc.title.alternative E-Marketing of I. Německé zemské gymnasium, o.p.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated E-marketing connects advantages of press and TV advertisement together. For successful selling there is an emotional way of living very important; even to be optimistic is important - because every deny means a little lost war for the seller. In diploma work there are two folders of e-marketing characterized - advertisement as it is and up to that internet as a new communication way system, that allows data transfer, advertising of products and supports marketing things. It helps in becoming rights and information to the scientists, it has power to work with other computers or machines. We work with special terminology, law matinees for such things, we pay attention to tricks and hacking. We judge e-marketing to be able to make some ideas about a project of I. NZG in Brno - sure students are gone forever and school has to fight for them. In the end we underline, that biggest mistake in advertising on the internet is to put back up the user. We want to persuade "our'q user, that we have lots to offer. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4902
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kruliš_2007_dp.pdfBlocked 812.4Kb PDF View/Open
kruliš_2007_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
kruliš_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account