Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Kmiť, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:24Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:24Z
dc.date.issued 2019-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47829
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bude nasazení virtuální reality s kombinací nástroje motion capture (snímání pohybu) do praktického kroužku 3D grafiky na střední škole. První část práce bude orientována na vybrané technologie používané ve zmíněných oblastech, které budou popsány od vzniku až po současné trendy a dále bude zmíněna jejich využitelnost v herním a filmovém průmyslu. V další kapitole teoretické časti práce, bude popsán software Cinema 4D a jeho implementace prostředí do herního enginu Unity. Praktická část bude věnována konfiguraci setu pro motion capture a propojení s PC (Personal Computer), včetně exportu modelu do 3D prostředí, které bude vytvořeno aplikací Cinema 4D. Výsledná práce bude sloužit pro zájmový kroužek 3D grafiky na SŠ, kde výstupem budou pracovní listy zpracované metodikou splňující projektovou výuku.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unity cs
dc.subject Motion Capture cs
dc.subject Cinema 4D cs
dc.subject Leap Motion cs
dc.subject Virtuální Realita cs
dc.subject Unity en
dc.subject Motion Capture en
dc.subject Cinema 4D en
dc.subject Leap Motion en
dc.subject Virtual Reality en
dc.title Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
dc.title.alternative A Virtual Reality and Motion Capture Implementation in Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mrázek, Petr
dc.date.accepted 2020-08-26
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis will be the implementation of virtual reality with a combination of motion capture tool into 3D graphics clubs at high schools. The first part of the thesis will be focused on selected technologies used in the mentioned areas, which will be described from the origin until the current trends, and their use in the game and film industry will be described. In the next chapter of the theoretical part, the software Cinema 4D and its implementation into the Unity gaming engine will be dealt with. The practical part will explain the set configuration for motion capture and PC connectivity including the export of the model to the 3D environment, which will be created using the Cinema 4D application. The final result will be implemented into 3D graphics clubs and lessons at high schools where the worksheets elaborated according to the project teaching methodology will be the output.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 54171
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-04


Files in this item

Files Size Format View Description
kmiť_2020_dp.pdf 3.813Mb PDF View/Open None
kmiť_2020_op.pdf 101.1Kb PDF View/Open None
kmiť_2020_vp.pdf 110.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account