Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kmiť, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:24Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:24Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47829
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bude nasazení virtuální reality s kombinací nástroje motion capture (snímání pohybu) do praktického kroužku 3D grafiky na střední škole. První část práce bude orientována na vybrané technologie používané ve zmíněných oblastech, které budou popsány od vzniku až po současné trendy a dále bude zmíněna jejich využitelnost v herním a filmovém průmyslu. V další kapitole teoretické časti práce, bude popsán software Cinema 4D a jeho implementace prostředí do herního enginu Unity. Praktická část bude věnována konfiguraci setu pro motion capture a propojení s PC (Personal Computer), včetně exportu modelu do 3D prostředí, které bude vytvořeno aplikací Cinema 4D. Výsledná práce bude sloužit pro zájmový kroužek 3D grafiky na SŠ, kde výstupem budou pracovní listy zpracované metodikou splňující projektovou výuku. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
Motion Capture
|
cs |
dc.subject |
Cinema 4D
|
cs |
dc.subject |
Leap Motion
|
cs |
dc.subject |
Virtuální Realita
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
Motion Capture
|
en |
dc.subject |
Cinema 4D
|
en |
dc.subject |
Leap Motion
|
en |
dc.subject |
Virtual Reality
|
en |
dc.title |
Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky |
|
dc.title.alternative |
A Virtual Reality and Motion Capture Implementation in Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrázek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2020-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis will be the implementation of virtual reality with a combination of motion capture tool into 3D graphics clubs at high schools. The first part of the thesis will be focused on selected technologies used in the mentioned areas, which will be described from the origin until the current trends, and their use in the game and film industry will be described. In the next chapter of the theoretical part, the software Cinema 4D and its implementation into the Unity gaming engine will be dealt with. The practical part will explain the set configuration for motion capture and PC connectivity including the export of the model to the 3D environment, which will be created using the Cinema 4D application. The final result will be implemented into 3D graphics clubs and lessons at high schools where the worksheets elaborated according to the project teaching methodology will be the output. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
54171
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account