Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky |
Autor: |
Kmiť, Michal
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bude nasazení virtuální reality s kombinací nástroje motion capture (snímání pohybu) do praktického kroužku 3D grafiky na střední škole. První část práce bude orientována na vybrané technologie používané ve zmíněných oblastech, které budou popsány od vzniku až po současné trendy a dále bude zmíněna jejich využitelnost v herním a filmovém průmyslu. V další kapitole teoretické časti práce, bude popsán software Cinema 4D a jeho implementace prostředí do herního enginu Unity. Praktická část bude věnována konfiguraci setu pro motion capture a propojení s PC (Personal Computer), včetně exportu modelu do 3D prostředí, které bude vytvořeno aplikací Cinema 4D. Výsledná práce bude sloužit pro zájmový kroužek 3D grafiky na SŠ, kde výstupem budou pracovní listy zpracované metodikou splňující projektovou výuku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47829
|
Datum:
|
2019-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
54171
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet