Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům |
Author: |
Hřích, Václav
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva. V závere komentuje dopad tejto kampane a možné vrianty jej optimalizácie v budúcnosti. Autor práce je spolumajiteľ a riaditeľ agentúry pre marketingový výskum trhu reklamy a medií AKO, problematike marketingových výskumov sa venuje od roku 1998. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4617
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
4939
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account