Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům
Autor: Hřích, Václav
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva. V závere komentuje dopad tejto kampane a možné vrianty jej optimalizácie v budúcnosti. Autor práce je spolumajiteľ a riaditeľ agentúry pre marketingový výskum trhu reklamy a medií AKO, problematike marketingových výskumov sa venuje od roku 1998.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4617
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4939


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hřích_2007_dp.pdfZablokované 2.678Mb PDF
hřích_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hřích_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet