Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a vyhodnocení mediální kampaně zaměřené na změnu postojů Slováků vůči Romům |
Autor: |
Hřích, Václav
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením mediálnej kampane zameranej na zmenu postoja Slovákov voči Rómom. Opisuje východiskový stav pred kampaňou a súčasti pripravovanej mediálnej kampane. Analzuje navrhnuté kreatívne koncepty a navrhuje ich úpravy pred spustením kampane. Obsahuje pre test a post test postojov obyvateľov Slovenska k diskriminácií a vztahu Rómov a majoritného obyvateľstva. V závere komentuje dopad tejto kampane a možné vrianty jej optimalizácie v budúcnosti. Autor práce je spolumajiteľ a riaditeľ agentúry pre marketingový výskum trhu reklamy a medií AKO, problematike marketingových výskumov sa venuje od roku 1998. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4617
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4939
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet