Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Chovancová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45818
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a SWOT, které jsou doplněny o IFE matici a benchmarking. Závěrečná část je orientovaná na zpracování projektu za účelem zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců. Projekt je podroben nákladové časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
109 s. (134 531 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Personální marketing
|
cs |
dc.subject |
offline marketing
|
cs |
dc.subject |
offline nástroje
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Personal marketing
|
en |
dc.subject |
offline marketing
|
en |
dc.subject |
offline tools
|
en |
dc.subject |
human resourses
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje |
|
dc.title.alternative |
Project of Personal Marketing in Company Fatra a.s. with Accent on Offline Tools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this work je analyze current personal marketing with accent on offline tools and subsequent improved project in this area. The theoretical part focuses on the basic charakteristics of human recources and marketing. The practical part introduces company Fatra a.s. and evaluating current offline activities towards the target group. Subsequently, PEST and SWOT analyzes are performed, supllemented by IFE matrix and bechmarking. The final part is focused on project which developed personal marketing in the area of recruitment. The project is submitted to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49125
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account