Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Chovancová, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45818
dc.description.abstract Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a SWOT, které jsou doplněny o IFE matici a benchmarking. Závěrečná část je orientovaná na zpracování projektu za účelem zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců. Projekt je podroben nákladové časové a rizikové analýze.
dc.format 109 s. (134 531 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Personální marketing cs
dc.subject offline marketing cs
dc.subject offline nástroje cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Personal marketing en
dc.subject offline marketing en
dc.subject offline tools en
dc.subject human resourses en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication mix en
dc.title Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
dc.title.alternative Project of Personal Marketing in Company Fatra a.s. with Accent on Offline Tools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The main aim of this work je analyze current personal marketing with accent on offline tools and subsequent improved project in this area. The theoretical part focuses on the basic charakteristics of human recources and marketing. The practical part introduces company Fatra a.s. and evaluating current offline activities towards the target group. Subsequently, PEST and SWOT analyzes are performed, supllemented by IFE matrix and bechmarking. The final part is focused on project which developed personal marketing in the area of recruitment. The project is submitted to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49125
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
chovancová_2019_dp.pdf 5.808Mb PDF View/Open None
chovancová_2019_op.docx 29.92Kb Unknown View/Open None
chovancová_2019_vp.docx 25.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account