Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje |
Autor: |
Chovancová, Veronika
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a SWOT, které jsou doplněny o IFE matici a benchmarking. Závěrečná část je orientovaná na zpracování projektu za účelem zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců. Projekt je podroben nákladové časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45818
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49125
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet