Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Autor: Chovancová, Veronika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a SWOT, které jsou doplněny o IFE matici a benchmarking. Závěrečná část je orientovaná na zpracování projektu za účelem zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců. Projekt je podroben nákladové časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45818
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49125


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chovancová_2019_dp.pdf 5.808Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chovancová_2019_op.docx 29.92Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chovancová_2019_vp.docx 25.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet