Marketing hudebního vydavatelství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing hudebního vydavatelství

Show full item record

No preview available
Title: Marketing hudebního vydavatelství
Author: Jalovecká, Michaela
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce na základě provedených analýz odhaluje nové příležitosti a trendy v hudebním průmyslu a navrhuje nový marketingový přístup konkrétnímu hudebnímu vydavatelství tak, aby mohlo prostřednictvím navrhnutého komunikačního mixu oslovit potencionální partnery ke spolupráci. Práce se dále zabývá aktuálním vývojem situace na trhu s hudebními nosiči a problematikou, jež přímo ovlivňuje existenci hudebních vydavatelství na trhu v ČR, kterým každým rokem klesají příjmy způsobené rapidním poklesem prodejů fyzických no-sičů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22657
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26172


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jalovecká_2012_dp.pdf 2.901Mb PDF View/Open
jalovecká_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
jalovecká_2012_op.pdf 212.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account