Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra

Show full item record

No preview available
Title: Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Author: Bittmanová, Eva
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce s názvem "Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra" reaguje na současnou situaci na trhu školství a poukazuje na důležitost komunikace s potenciálními klienty. Cílem diplomové práce je vybrat vhodný nástroj marketingové komunikace, který by nejlépe oslovil cílovou skupinu, do které spadají rodiny s dětmi předškolního a školního věku, obec a popřípadě i státní škola, která v dané lokalitě působí. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingová strategie, marketingová komunikace, marketing vzdělávacích institucí a marketingový výzkum. V rámci praktické části bude zpracována SWOT analýza, STEP analýza, analýza konkurence v rámci komunikace s cílovou skupinou a strategie obce zaměřenou na vzdělávání. Součástí diplomové práce bude dotazníkové šetření formou kvantitativního výzkumu. Vyhodnocení dotazníkového šetření povede ke zvolení vhodného nástroje komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45701
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53447


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bittmanová_2019_dp.pdf 3.381Mb PDF View/Open None
bittmanová_2019_op.doc 160.5Kb Unknown View/Open None
bittmanová_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account