dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Bittmanová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45701
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem "Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra" reaguje na současnou situaci na trhu školství a poukazuje na důležitost komunikace s potenciálními klienty. Cílem diplomové práce je vybrat vhodný nástroj marketingové komunikace, který by nejlépe oslovil cílovou skupinu, do které spadají rodiny s dětmi předškolního a školního věku, obec a popřípadě i státní škola, která v dané lokalitě působí. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingová strategie, marketingová komunikace, marketing vzdělávacích institucí a marketingový výzkum. V rámci praktické části bude zpracována SWOT analýza, STEP analýza, analýza konkurence v rámci komunikace s cílovou skupinou a strategie obce zaměřenou na vzdělávání. Součástí diplomové práce bude dotazníkové šetření formou kvantitativního výzkumu. Vyhodnocení dotazníkového šetření povede ke zvolení vhodného nástroje komunikačního mixu. |
|
dc.format |
110 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
systém vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školství
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
the education system
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
basic shool
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
map of the market battlefield
|
en |
dc.title |
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra |
|
dc.title.alternative |
Proposal of the Marketing Communication Strategy when Establishing an Educational Center |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis "Design of the marketing communications stratégy while up an educational center" responds to the current situation on the education market and points out the importance of communiacation with its potential clients. The aim of this thesis is to select a suitable tool for market communication, which would best address the target group, which includes families, whit preschool and shool-age children, the municipality and possibly the public school, which operates in the given area. The theoretical part of the thesis defines terms such as marketing strategy, marketing communication, educational institution´s marketing and marketing research. In the practical part of the thesis will be processed SWOT analysis, STEP analysis, competiton analysis within the communication with the target group and strategy of the municipality within the education. The thesis will include a questionnaire survey in the form quantization research. Evaluation of the questionnaire will lead to the selection of a suitable communication mix tool. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53447
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|