Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Bittmanová, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45701
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra" reaguje na současnou situaci na trhu školství a poukazuje na důležitost komunikace s potenciálními klienty. Cílem diplomové práce je vybrat vhodný nástroj marketingové komunikace, který by nejlépe oslovil cílovou skupinu, do které spadají rodiny s dětmi předškolního a školního věku, obec a popřípadě i státní škola, která v dané lokalitě působí. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingová strategie, marketingová komunikace, marketing vzdělávacích institucí a marketingový výzkum. V rámci praktické části bude zpracována SWOT analýza, STEP analýza, analýza konkurence v rámci komunikace s cílovou skupinou a strategie obce zaměřenou na vzdělávání. Součástí diplomové práce bude dotazníkové šetření formou kvantitativního výzkumu. Vyhodnocení dotazníkového šetření povede ke zvolení vhodného nástroje komunikačního mixu.
dc.format 110
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject systém vzdělávání cs
dc.subject školství cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject propagace cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject the education system en
dc.subject education en
dc.subject basic shool en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject promotion en
dc.subject map of the market battlefield en
dc.title Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
dc.title.alternative Proposal of the Marketing Communication Strategy when Establishing an Educational Center
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated Diploma thesis "Design of the marketing communications stratégy while up an educational center" responds to the current situation on the education market and points out the importance of communiacation with its potential clients. The aim of this thesis is to select a suitable tool for market communication, which would best address the target group, which includes families, whit preschool and shool-age children, the municipality and possibly the public school, which operates in the given area. The theoretical part of the thesis defines terms such as marketing strategy, marketing communication, educational institution´s marketing and marketing research. In the practical part of the thesis will be processed SWOT analysis, STEP analysis, competiton analysis within the communication with the target group and strategy of the municipality within the education. The thesis will include a questionnaire survey in the form quantization research. Evaluation of the questionnaire will lead to the selection of a suitable communication mix tool.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53447
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
bittmanová_2019_dp.pdf 3.381Mb PDF View/Open None
bittmanová_2019_op.doc 160.5Kb Unknown View/Open None
bittmanová_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account