Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Autor: Bittmanová, Eva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra" reaguje na současnou situaci na trhu školství a poukazuje na důležitost komunikace s potenciálními klienty. Cílem diplomové práce je vybrat vhodný nástroj marketingové komunikace, který by nejlépe oslovil cílovou skupinu, do které spadají rodiny s dětmi předškolního a školního věku, obec a popřípadě i státní škola, která v dané lokalitě působí. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingová strategie, marketingová komunikace, marketing vzdělávacích institucí a marketingový výzkum. V rámci praktické části bude zpracována SWOT analýza, STEP analýza, analýza konkurence v rámci komunikace s cílovou skupinou a strategie obce zaměřenou na vzdělávání. Součástí diplomové práce bude dotazníkové šetření formou kvantitativního výzkumu. Vyhodnocení dotazníkového šetření povede ke zvolení vhodného nástroje komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45701
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53447


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bittmanová_2019_dp.pdf 3.381Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bittmanová_2019_op.doc 160.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bittmanová_2019_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet