Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra |
Autor: |
Bittmanová, Eva
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem "Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra" reaguje na současnou situaci na trhu školství a poukazuje na důležitost komunikace s potenciálními klienty. Cílem diplomové práce je vybrat vhodný nástroj marketingové komunikace, který by nejlépe oslovil cílovou skupinu, do které spadají rodiny s dětmi předškolního a školního věku, obec a popřípadě i státní škola, která v dané lokalitě působí. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingová strategie, marketingová komunikace, marketing vzdělávacích institucí a marketingový výzkum. V rámci praktické části bude zpracována SWOT analýza, STEP analýza, analýza konkurence v rámci komunikace s cílovou skupinou a strategie obce zaměřenou na vzdělávání. Součástí diplomové práce bude dotazníkové šetření formou kvantitativního výzkumu. Vyhodnocení dotazníkového šetření povede ke zvolení vhodného nástroje komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45701
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53447
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet