Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy
Author: Varmužová, Andrea
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce se zabývá myšlenkou udržitelné módy, vztahu českých zákazníků k tomuto pojmu a také jejich obecnými nákupními znaky. Cílem práce je návrh komunikační kampaně pro nově vznikající módní značku, která je založena na myšlence udržitelné módy. Návrh je zaměřen především na komunikační strategii a vychází z výsledků předem provedených analýz. První část práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku udržitelné módy. Zabývá se také definicí komunikační kampaně a to od jejího prvopočátku až po její konec. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek, na které odpovídá část praktická. Diplomová práce je uzavřena vytvořením návrhu komunikační kampaně, kdy je kladen důraz především na její taktickou část.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45694
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 53438


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
varmužová_2019_dp.pdf 3.496Mb PDF View/Open None
varmužová_2019_op.doc 160.5Kb Unknown View/Open None
varmužová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account