Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy |
Author: |
Varmužová, Andrea
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá myšlenkou udržitelné módy, vztahu českých zákazníků k tomuto pojmu a také jejich obecnými nákupními znaky. Cílem práce je návrh komunikační kampaně pro nově vznikající módní značku, která je založena na myšlence udržitelné módy. Návrh je zaměřen především na komunikační strategii a vychází z výsledků předem provedených analýz. První část práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku udržitelné módy. Zabývá se také definicí komunikační kampaně a to od jejího prvopočátku až po její konec. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek, na které odpovídá část praktická. Diplomová práce je uzavřena vytvořením návrhu komunikační kampaně, kdy je kladen důraz především na její taktickou část. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45694
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
53438
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account