Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Varmužová, Andrea
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45694
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá myšlenkou udržitelné módy, vztahu českých zákazníků k tomuto pojmu a také jejich obecnými nákupními znaky. Cílem práce je návrh komunikační kampaně pro nově vznikající módní značku, která je založena na myšlence udržitelné módy. Návrh je zaměřen především na komunikační strategii a vychází z výsledků předem provedených analýz. První část práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku udržitelné módy. Zabývá se také definicí komunikační kampaně a to od jejího prvopočátku až po její konec. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek, na které odpovídá část praktická. Diplomová práce je uzavřena vytvořením návrhu komunikační kampaně, kdy je kladen důraz především na její taktickou část.
dc.format 84 s. (17 905 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject udržitelná móda cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject sustainability en
dc.subject sustainable Fashion en
dc.subject communication campaign en
dc.title Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy
dc.title.alternative Marketing Communication as a Tool for Promoting Sustainable Fashion
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the idea of sustainable fashion, the relationship of Czech customers to this concept and also with their general purchasing features. The aim of the thesis is to design a communication campaign for the emerging fashion brand, which is based on the idea of sustainable fashion. This proposal focuses mainly on the communication strategy and is based on the results of pre-performed analyzes. The first part of the thesis defines individual tools of the communication mix and clarifies the issue of sustainable fashion. It also deals with the definition of a communication campaign from its very beginning to its end. The theoretical part results in the formulation of research questions, to which the practical part corresponds. (which are corresponding with a practical part). The diploma thesis is concluded by the creation of a communication campaign proposal, in which its tactical part is emphasized.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53438
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
varmužová_2019_dp.pdf 3.496Mb PDF View/Open None
varmužová_2019_op.doc 160.5Kb Unknown View/Open None
varmužová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account