Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Varmužová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45694
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá myšlenkou udržitelné módy, vztahu českých zákazníků k tomuto pojmu a také jejich obecnými nákupními znaky. Cílem práce je návrh komunikační kampaně pro nově vznikající módní značku, která je založena na myšlence udržitelné módy. Návrh je zaměřen především na komunikační strategii a vychází z výsledků předem provedených analýz. První část práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku udržitelné módy. Zabývá se také definicí komunikační kampaně a to od jejího prvopočátku až po její konec. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek, na které odpovídá část praktická. Diplomová práce je uzavřena vytvořením návrhu komunikační kampaně, kdy je kladen důraz především na její taktickou část. |
|
dc.format |
84 s. (17 905 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
udržitelná móda
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
sustainable Fashion
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication as a Tool for Promoting Sustainable Fashion |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the idea of sustainable fashion, the relationship of Czech customers to this concept and also with their general purchasing features. The aim of the thesis is to design a communication campaign for the emerging fashion brand, which is based on the idea of sustainable fashion. This proposal focuses mainly on the communication strategy and is based on the results of pre-performed analyzes. The first part of the thesis defines individual tools of the communication mix and clarifies the issue of sustainable fashion. It also deals with the definition of a communication campaign from its very beginning to its end. The theoretical part results in the formulation of research questions, to which the practical part corresponds. (which are corresponding with a practical part). The diploma thesis is concluded by the creation of a communication campaign proposal, in which its tactical part is emphasized. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53438
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account