Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace jako nástroj pro prosazení udržitelné módy
Autor: Varmužová, Andrea
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá myšlenkou udržitelné módy, vztahu českých zákazníků k tomuto pojmu a také jejich obecnými nákupními znaky. Cílem práce je návrh komunikační kampaně pro nově vznikající módní značku, která je založena na myšlence udržitelné módy. Návrh je zaměřen především na komunikační strategii a vychází z výsledků předem provedených analýz. První část práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku udržitelné módy. Zabývá se také definicí komunikační kampaně a to od jejího prvopočátku až po její konec. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek, na které odpovídá část praktická. Diplomová práce je uzavřena vytvořením návrhu komunikační kampaně, kdy je kladen důraz především na její taktickou část.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45694
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53438


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
varmužová_2019_dp.pdf 3.496Mb PDF Zobrazit/otevřít None
varmužová_2019_op.doc 160.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
varmužová_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet