Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Něničková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:20:01Z
dc.date.available 2010-07-15T22:20:01Z
dc.date.issued 2007-05-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4546
dc.description.abstract Má práce je zaměřena na uplatňování prvků konstruktivismu, které by měly být východiskem zvyšování motivace žáků ve školním prostředí. Teoretická část vychází především z odborné literatury, hlavní myšlenkou je, že tzv. tradiční výuka má jen málo podnětů pro rozvoj motivace u žáků. V praktické části si kladu za cíl navrhnout takové intervence, které by vedly ke zvýšení motivace u žáků. Stěžejní je akční výzkum, který byl proveden v reálném školním prostředí a zahrnuje tak pohled žáků, učitele i můj vlastní na problematiku motivace. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 397835 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject motivace cs
dc.subject konstruktivismus cs
dc.subject tradiční výuka cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject motivation en
dc.subject constructivism en
dc.subject traditional education en
dc.subject basic school en
dc.title Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ. cs
dc.title.alternative Constructivism elements applying as a starting point for the pupil's motivation increase. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2007-06-25
dc.description.abstract-translated My work is focused on applying the elements of constructivism which should make for the pupil's motivation increase. The theoretic part particularly goes from the professional literature. The main idea is that the traditional education on the basic schools nowadays has only few impulses which would lead to the motivation building-up. In the practical part my aim is to suggest such interventions which would lead to the pupil's motivation increase. The action research in the real school environment is crucial. It comprehends both pupils and teacher's view as well as my own. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6866
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade B
local.subject studijní motivace cs
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View
něničková_2007_bp.pdfBlocked 388.5Kb PDF View/Open
něničková_2007_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
něničková_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account