Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Něničková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T22:20:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T22:20:01Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4546
|
|
dc.description.abstract |
Má práce je zaměřena na uplatňování prvků konstruktivismu, které by měly být východiskem zvyšování motivace žáků ve školním prostředí. Teoretická část vychází především z odborné literatury, hlavní myšlenkou je, že tzv. tradiční výuka má jen málo podnětů pro rozvoj motivace u žáků. V praktické části si kladu za cíl navrhnout takové intervence, které by vedly ke zvýšení motivace u žáků. Stěžejní je akční výzkum, který byl proveden v reálném školním prostředí a zahrnuje tak pohled žáků, učitele i můj vlastní na problematiku motivace. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
397835 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
konstruktivismus
|
cs |
dc.subject |
tradiční výuka
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
constructivism
|
en |
dc.subject |
traditional education
|
en |
dc.subject |
basic school
|
en |
dc.title |
Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ. |
cs |
dc.title.alternative |
Constructivism elements applying as a starting point for the pupil's motivation increase. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2007-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is focused on applying the elements of constructivism which should make for the pupil's motivation increase. The theoretic part particularly goes from the professional literature. The main idea is that the traditional education on the basic schools nowadays has only few impulses which would lead to the motivation building-up. In the practical part my aim is to suggest such interventions which would lead to the pupil's motivation increase. The action research in the real school environment is crucial. It comprehends both pupils and teacher's view as well as my own. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6866
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
motivation to study
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account