Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uplatnění prvků konstruktivismu jako východisko zvyšování motivace žáků ZŠ. |
Autor: |
Něničková, Martina
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Má práce je zaměřena na uplatňování prvků konstruktivismu, které by měly být východiskem zvyšování motivace žáků ve školním prostředí. Teoretická část vychází především z odborné literatury, hlavní myšlenkou je, že tzv. tradiční výuka má jen málo podnětů pro rozvoj motivace u žáků. V praktické části si kladu za cíl navrhnout takové intervence, které by vedly ke zvýšení motivace u žáků. Stěžejní je akční výzkum, který byl proveden v reálném školním prostředí a zahrnuje tak pohled žáků, učitele i můj vlastní na problematiku motivace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4546
|
Datum:
|
2007-05-24 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6866
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet