dc.contributor.advisor |
Starý, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Kramolišová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T22:11:27Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4524
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se nejprve zabývám teoretickou částí, v níž se zaměřuji na výzkum trhu, marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Více se věnuji metodám sběru infor-mací, hlavně metodě dotazování pomocí dotazníku. V praktické části analyzuji současnou situaci společnosti a ve výzkumné části zjišťuji po-mocí dotazníku spokojenost zákazníků servisní služby společnosti. Dotazníky vyhodnocuji a výsledky vyjadřuji v grafech. Na konec předkládám mé závěry a doporučení ke zvýšení efektivnosti. |
cs |
dc.format |
59 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2999240 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037 |
|
dc.subject |
výzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
proces marketingového výzkumu
|
cs |
dc.subject |
metody sběru informací
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
process of marketing research
|
en |
dc.subject |
method of information acquisition
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The survey of customers satisfaction with the service station by Samohýl MB company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-04-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor work I am at first concerned with theoretic part, in which I target the market research, marketing research and its individual steps. More attention is paid to information acquisition methods, especially the method of questioning with a list of questionnaire. In the practical part I analyse present situation of the company and in the research part I scrutinize customers satisfaction with the service station by means of questionnaire. I evaluate this list of questions and indicate the results in graphs. In the end I present my conclusions and recommendations to increase effeciency. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4695
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-27 |
|
utb.result.grade |
C |
|