Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Starý, Petr
dc.contributor.author Kramolišová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:11:27Z
dc.date.issued 2007-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4524
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se nejprve zabývám teoretickou částí, v níž se zaměřuji na výzkum trhu, marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Více se věnuji metodám sběru infor-mací, hlavně metodě dotazování pomocí dotazníku. V praktické části analyzuji současnou situaci společnosti a ve výzkumné části zjišťuji po-mocí dotazníku spokojenost zákazníků servisní služby společnosti. Dotazníky vyhodnocuji a výsledky vyjadřuji v grafech. Na konec předkládám mé závěry a doporučení ke zvýšení efektivnosti. cs
dc.format 59 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 2999240 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037
dc.subject výzkum trhu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject proces marketingového výzkumu cs
dc.subject metody sběru informací cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject market research en
dc.subject marketing research en
dc.subject process of marketing research en
dc.subject method of information acquisition en
dc.subject questionnaire en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s. cs
dc.title.alternative The survey of customers satisfaction with the service station by Samohýl MB company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.date.vskp-available 2037-04-24
dc.description.abstract-translated In my bachelor work I am at first concerned with theoretic part, in which I target the market research, marketing research and its individual steps. More attention is paid to information acquisition methods, especially the method of questioning with a list of questionnaire. In the practical part I analyse present situation of the company and in the research part I scrutinize customers satisfaction with the service station by means of questionnaire. I evaluate this list of questions and indicate the results in graphs. In the end I present my conclusions and recommendations to increase effeciency. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4695
dc.date.assigned 2007-02-27
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kramolišová_2007_bp.pdfBlocked 2.860Mb PDF View/Open
kramolišová_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
kramolišová_2007_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account