Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s. |
Author: |
Kramolišová, Martina
|
Advisor: |
Starý, Petr
|
Abstract:
|
Ve své bakalářské práci se nejprve zabývám teoretickou částí, v níž se zaměřuji na výzkum trhu, marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Více se věnuji metodám sběru infor-mací, hlavně metodě dotazování pomocí dotazníku. V praktické části analyzuji současnou situaci společnosti a ve výzkumné části zjišťuji po-mocí dotazníku spokojenost zákazníků servisní služby společnosti. Dotazníky vyhodnocuji a výsledky vyjadřuji v grafech. Na konec předkládám mé závěry a doporučení ke zvýšení efektivnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4524
|
Date:
|
2007-04-24 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
4695
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account