Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.
Autor: Kramolišová, Martina
Vedoucí: Starý, Petr
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se nejprve zabývám teoretickou částí, v níž se zaměřuji na výzkum trhu, marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Více se věnuji metodám sběru infor-mací, hlavně metodě dotazování pomocí dotazníku. V praktické části analyzuji současnou situaci společnosti a ve výzkumné části zjišťuji po-mocí dotazníku spokojenost zákazníků servisní služby společnosti. Dotazníky vyhodnocuji a výsledky vyjadřuji v grafech. Na konec předkládám mé závěry a doporučení ke zvýšení efektivnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4524
Datum: 2007-04-24
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4695


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kramolišová_2007_bp.pdfZablokované 2.860Mb PDF Zobrazit/otevřít
kramolišová_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kramolišová_2007_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet