Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s. |
Autor: |
Kramolišová, Martina
|
Vedoucí: |
Starý, Petr
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se nejprve zabývám teoretickou částí, v níž se zaměřuji na výzkum trhu, marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Více se věnuji metodám sběru infor-mací, hlavně metodě dotazování pomocí dotazníku. V praktické části analyzuji současnou situaci společnosti a ve výzkumné části zjišťuji po-mocí dotazníku spokojenost zákazníků servisní služby společnosti. Dotazníky vyhodnocuji a výsledky vyjadřuji v grafech. Na konec předkládám mé závěry a doporučení ke zvýšení efektivnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4524
|
Datum:
|
2007-04-24 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4695
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet