Vizuální styl hudebního vydavatelství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl hudebního vydavatelství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dosoudilová, Jana
dc.contributor.author Londinová, Kristýna
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:58Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:58Z
dc.date.issued 2017-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43598
dc.description.abstract V teoretické části své bakalářské práce se zabývám vývojem hudebních vydavatelství především z pohledu grafického designu. Zkoumám zde také marketingovou strukturu vydavatelství jako takového, která je s designem velmi často úzce spjatá. Popisuji vývoj českých vydavatelství před a po roce 2000, jejich vizuální identitu a propagaci. Zabývám se srovnáním a vývojem strategie hudebního vydavatelství od minulosti až po součastnost. V praktické části své práce představuji návrh fiktivního hudebního vydavatelství a jeho vizuální identitu, která si ve své propagaci pomáhá pomocí všech dostupných současných forem.
dc.format 73 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudební vydavatelství cs
dc.subject label cs
dc.subject značka cs
dc.subject hudba cs
dc.subject electro cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject hudební nosiče cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject music publishing en
dc.subject music records en
dc.subject label en
dc.subject brand en
dc.subject music en
dc.subject electro en
dc.subject music industry en
dc.subject music carriers en
dc.subject visual identity en
dc.title Vizuální styl hudebního vydavatelství
dc.title.alternative Visual Style of Music Publishing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Eliška, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated In my theoretical bachelor thesis I am dealing with development of music publishing houses, especially from point of view of graphic design. I am exploring marketing structure of publishing houses which is often closely connected to design. I am describing development of czech publishing houses before and after 2000 just as their visual identity and propagation. I am also dealing with comparison and strategy progress of publishing houses from the past to the present. I am introducing design of fictive publishing house and its visual identity in practical part of my thesis. It helps itself with all available form od propagation.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 49001
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
londinová_2018_dp.pdf 26.37Mb PDF View/Open None
londinová_2018_op.pdf 82.77Kb PDF View/Open None
londinová_2018_vp.pdf 75.74Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account