Vizuální styl hudebního vydavatelství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dosoudilová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Londinová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43598
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části své bakalářské práce se zabývám vývojem hudebních vydavatelství především z pohledu grafického designu. Zkoumám zde také marketingovou strukturu vydavatelství jako takového, která je s designem velmi často úzce spjatá. Popisuji vývoj českých vydavatelství před a po roce 2000, jejich vizuální identitu a propagaci. Zabývám se srovnáním a vývojem strategie hudebního vydavatelství od minulosti až po součastnost. V praktické části své práce představuji návrh fiktivního hudebního vydavatelství a jeho vizuální identitu, která si ve své propagaci pomáhá pomocí všech dostupných současných forem. |
|
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudební vydavatelství
|
cs |
dc.subject |
label
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
electro
|
cs |
dc.subject |
hudební průmysl
|
cs |
dc.subject |
hudební nosiče
|
cs |
dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
music publishing
|
en |
dc.subject |
music records
|
en |
dc.subject |
label
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
electro
|
en |
dc.subject |
music industry
|
en |
dc.subject |
music carriers
|
en |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.title |
Vizuální styl hudebního vydavatelství |
|
dc.title.alternative |
Visual Style of Music Publishing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my theoretical bachelor thesis I am dealing with development of music publishing houses, especially from point of view of graphic design. I am exploring marketing structure of publishing houses which is often closely connected to design. I am describing development of czech publishing houses before and after 2000 just as their visual identity and propagation. I am also dealing with comparison and strategy progress of publishing houses from the past to the present. I am introducing design of fictive publishing house and its visual identity in practical part of my thesis. It helps itself with all available form od propagation. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
49001
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account