Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s. |
Author: |
Jermakov, Pavel
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Teoretická část práce přináší seznámení s marketingem služeb a popisuje jeho specifické vlastnosti. Dále se zaměřuje na reklamu a public relations, což jsou dva propagační nástroje, které Gemini oční centrum používá. Praktická část potom obsahuje rozbor starších i aktuál-ně probíhajících reklamních kampaní a zaměřuje se také na PR aktivity. Součástí práce jsou rovněž výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit názory pacientů na prostředí kliniky, přístup personálu, ale také odhalit, zda přicházejí právě díky působení propagačních aktivit. Práci uzavírá několik doporučení a návrhů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4276
|
Date:
|
2007-05-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4806
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account