dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Jermakov, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T17:13:51Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:23Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4276
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce přináší seznámení s marketingem služeb a popisuje jeho specifické vlastnosti. Dále se zaměřuje na reklamu a public relations, což jsou dva propagační nástroje, které Gemini oční centrum používá. Praktická část potom obsahuje rozbor starších i aktuál-ně probíhajících reklamních kampaní a zaměřuje se také na PR aktivity. Součástí práce jsou rovněž výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit názory pacientů na prostředí kliniky, přístup personálu, ale také odhalit, zda přicházejí právě díky působení propagačních aktivit. Práci uzavírá několik doporučení a návrhů. |
cs |
dc.format |
69 s., 13 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2501198 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2012 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
Gemini oční centrum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
Gemini eye center
|
en |
dc.title |
Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
GEMINI eye center - analysis of promotional activity |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this work aims at explaining some basic principles of services mar-keting, along with an introduction to advertising and public relations which are the only means of marketing communication the Gemini eye center is using at the moment. This is followed by a description of current promotional and PR activities. Information about their effectiveness as well as patient's opinion on the clinic itself was obtained through a ques-tionnaire. The results are included along with several recommendations and suggestions that could help to improve the services. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4806
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|