Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Jermakov, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:13:51Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:23Z
dc.date.issued 2007-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4276
dc.description.abstract Teoretická část práce přináší seznámení s marketingem služeb a popisuje jeho specifické vlastnosti. Dále se zaměřuje na reklamu a public relations, což jsou dva propagační nástroje, které Gemini oční centrum používá. Praktická část potom obsahuje rozbor starších i aktuál-ně probíhajících reklamních kampaní a zaměřuje se také na PR aktivity. Součástí práce jsou rovněž výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit názory pacientů na prostředí kliniky, přístup personálu, ale také odhalit, zda přicházejí právě díky působení propagačních aktivit. Práci uzavírá několik doporučení a návrhů. cs
dc.format 69 s., 13 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2501198 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2012
dc.subject marketing cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Gemini oční centrum cs
dc.subject marketing en
dc.subject services en
dc.subject services marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject health care en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject Gemini eye center en
dc.title Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s. cs
dc.title.alternative GEMINI eye center - analysis of promotional activity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this work aims at explaining some basic principles of services mar-keting, along with an introduction to advertising and public relations which are the only means of marketing communication the Gemini eye center is using at the moment. This is followed by a description of current promotional and PR activities. Information about their effectiveness as well as patient's opinion on the clinic itself was obtained through a ques-tionnaire. The results are included along with several recommendations and suggestions that could help to improve the services. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4806
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jermakov_2007_bp.pdfBlocked 2.385Mb PDF View/Open
jermakov_2007_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
jermakov_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account