Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.
Autor: Jermakov, Pavel
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Teoretická část práce přináší seznámení s marketingem služeb a popisuje jeho specifické vlastnosti. Dále se zaměřuje na reklamu a public relations, což jsou dva propagační nástroje, které Gemini oční centrum používá. Praktická část potom obsahuje rozbor starších i aktuál-ně probíhajících reklamních kampaní a zaměřuje se také na PR aktivity. Součástí práce jsou rovněž výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit názory pacientů na prostředí kliniky, přístup personálu, ale také odhalit, zda přicházejí právě díky působení propagačních aktivit. Práci uzavírá několik doporučení a návrhů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4276
Datum: 2007-05-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4806


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jermakov_2007_bp.pdfZablokované 2.385Mb PDF
jermakov_2007_vp.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jermakov_2007_op.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet