Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza propagačních aktivit soukromého zdravotnického zařízení - GEMINI oční centrum, a.s. |
Autor: |
Jermakov, Pavel
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce přináší seznámení s marketingem služeb a popisuje jeho specifické vlastnosti. Dále se zaměřuje na reklamu a public relations, což jsou dva propagační nástroje, které Gemini oční centrum používá. Praktická část potom obsahuje rozbor starších i aktuál-ně probíhajících reklamních kampaní a zaměřuje se také na PR aktivity. Součástí práce jsou rovněž výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit názory pacientů na prostředí kliniky, přístup personálu, ale také odhalit, zda přicházejí právě díky působení propagačních aktivit. Práci uzavírá několik doporučení a návrhů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4276
|
Datum:
|
2007-05-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4806
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet