dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vašíček, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42609
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vybranými online hudebními streamovacími servisy, které lze používat v českém prostředí. Srovnávací analýza porovnává klíčové parametry u jednotlivých služeb, a její součástí je finální vyhodnocení vhodnosti každé služby pro českého zákazníka na základě těchto parametrů. V hlavní části práce jsou uvedeny výstupy z hloubkových strukturovaných rozhovorů s respondenty z vybrané cílové skupiny (15-35 let) na téma, jakým způsobem poslouchají hudbu a proč, a zároveň jsou uvedeny výstupy z dotazníkového šetření, zjišťujícím, jak moc sledovaná cílová skupina dnes již využívá tyto streamovací servisy. Závěr práce uvádí doporučení změn marketingové komunikace na základě zjištěných dat. |
|
dc.format |
91 s. (116 658 znak) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
hudební průmysl
|
cs |
dc.subject |
způsoby poslechu hudby
|
cs |
dc.subject |
digitalizace hudby
|
cs |
dc.subject |
online streamovací servisy
|
cs |
dc.subject |
streamování hudby
|
cs |
dc.subject |
hudba online
|
cs |
dc.subject |
listening to music
|
en |
dc.subject |
music industry
|
en |
dc.subject |
ways of listening to music
|
en |
dc.subject |
digitization of music
|
en |
dc.subject |
online streaming services
|
en |
dc.subject |
music streaming
|
en |
dc.subject |
online music
|
en |
dc.title |
Digitální distribuce hudebních nahrávek |
|
dc.title.alternative |
Digital Distribution of Music Recordings |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with selected online music streaming services which can be used in the Czech Republic. Comparative analysis compares key parameters for each service and includes a final evaluation of the suitability of each service for a Czech customer based on these parameters. In the main part of the thesis there are outcomes from in-depth structured interviews with respondents from the selected target group (15-35 years old) that show how they listen to music and why, and at the same time the outputs from the questionnaire survey outline how much the target group already uses these streaming services today. The conclusion of the thesis states recommendations for changes in marketing communication based on the data. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50559
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|