Budování značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Ferbr, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42547
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje tématice budování značky v kontextu trhu malých audiovizuálních produkcí. Cílem práce je připravit východiska pro navržení nové osobní značky audiovizuální produkce, která je předmětem podnikání autora této práce. Autor se v teoretické části zaměřuje na definici pojmu značka, její historii a hodnotu. V praktické části pak provádí rozsáhlý kvalitativní výzkum zaměřený na mapování rozhodovacího procesu svých klientů. Dále provádí komparativní analýzu konkurence a vypracuje SWOT analýzu své značky. V doporučení navrhuje konkrétní kroky, které je nutné následovat, aby nově vzniklá značka byla konkurenceschopná a mohla obsadit svébytné místo na trhu. |
|
dc.format |
57 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
Budování značky
|
cs |
dc.subject |
Osobní unačka
|
cs |
dc.subject |
Video
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Freelancer
|
cs |
dc.subject |
Value Proposition Canvas
|
cs |
dc.subject |
Potřeby
|
cs |
dc.subject |
Obavy
|
cs |
dc.subject |
Touhy
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Strategie
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Brand Building
|
en |
dc.subject |
Personal Eye
|
en |
dc.subject |
Video
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Freelancer
|
en |
dc.subject |
Value Proposition Canvas
|
en |
dc.subject |
Needs
|
en |
dc.subject |
Concerns
|
en |
dc.subject |
Desires
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Strategy
|
en |
dc.title |
Budování značky |
|
dc.title.alternative |
Brandbuilding |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the topic of brand building in the context of the market for small audiovisual productions. The aim of the thesis is to prepare the basis for designing a new personal brand of audiovisual production which is the subject of the author´s enterprise. In the theoretical part, the author focuses on the definition of the brand, its history and its value. In the practical part he performs extensive qualitative research focused on mapping the decision-making process of his clients. It also performs a comparative analysis of the competition and develops a SWOT analysis of its brand. In the recommendation, he suggests concrete steps that need to be taken to ensure that the newly created brand is competitive and can occupy a distinctive market place. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50480
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account