Budování značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky |
Autor: |
Ferbr, Filip
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje tématice budování značky v kontextu trhu malých audiovizuálních produkcí. Cílem práce je připravit východiska pro navržení nové osobní značky audiovizuální produkce, která je předmětem podnikání autora této práce. Autor se v teoretické části zaměřuje na definici pojmu značka, její historii a hodnotu. V praktické části pak provádí rozsáhlý kvalitativní výzkum zaměřený na mapování rozhodovacího procesu svých klientů. Dále provádí komparativní analýzu konkurence a vypracuje SWOT analýzu své značky. V doporučení navrhuje konkrétní kroky, které je nutné následovat, aby nově vzniklá značka byla konkurenceschopná a mohla obsadit svébytné místo na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42547
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
50480
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet