Budování značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky
Autor: Ferbr, Filip
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje tématice budování značky v kontextu trhu malých audiovizuálních produkcí. Cílem práce je připravit východiska pro navržení nové osobní značky audiovizuální produkce, která je předmětem podnikání autora této práce. Autor se v teoretické části zaměřuje na definici pojmu značka, její historii a hodnotu. V praktické části pak provádí rozsáhlý kvalitativní výzkum zaměřený na mapování rozhodovacího procesu svých klientů. Dále provádí komparativní analýzu konkurence a vypracuje SWOT analýzu své značky. V doporučení navrhuje konkrétní kroky, které je nutné následovat, aby nově vzniklá značka byla konkurenceschopná a mohla obsadit svébytné místo na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42547
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 50480


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ferbr_2018_dp.zip 56.58Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ferbr_2018_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ferbr_2018_vp.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet