Budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky
Author: Ferbr, Filip
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje tématice budování značky v kontextu trhu malých audiovizuálních produkcí. Cílem práce je připravit východiska pro navržení nové osobní značky audiovizuální produkce, která je předmětem podnikání autora této práce. Autor se v teoretické části zaměřuje na definici pojmu značka, její historii a hodnotu. V praktické části pak provádí rozsáhlý kvalitativní výzkum zaměřený na mapování rozhodovacího procesu svých klientů. Dále provádí komparativní analýzu konkurence a vypracuje SWOT analýzu své značky. V doporučení navrhuje konkrétní kroky, které je nutné následovat, aby nově vzniklá značka byla konkurenceschopná a mohla obsadit svébytné místo na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42547
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 50480


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ferbr_2018_dp.zip 56.58Mb Unknown View/Open None
ferbr_2018_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
ferbr_2018_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account