dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Kotmel, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:57:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T16:57:02Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4229
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část Diplomové práce je věnována teorii marketingu, marketingových komunikací, společenské odpovědnosti firem, marketingového výzkumu a sociální projekt Zlatý oříšek je zde dán do souvislostí s uvedenými teoretickými východisky. V praktické části je Zlatý oříšek v rámci přípravné fáze výzkumu analyzován z hlediska jeho marketingových komunikací, cílových skupin a jsou zvoleny metody a postupy připravovaného marketin-gového šetření. Projektovou částí této práce je realizovaná výzkumná sonda, která zkoumá rozsah povědomí o projektu Zlatý oříšek a vnímání sponzoringu u specifikovaných cílových skupin. |
cs |
dc.format |
86 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
20800081 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Zlatý oříšek
|
cs |
dc.subject |
sociální projekt
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
sociální odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
Zlatý oříšek
|
en |
dc.subject |
Golden Nut
|
en |
dc.subject |
social project
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
social responsi-bility of companies86
|
en |
dc.title |
Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem. |
cs |
dc.title.alternative |
The research of awareness about the Zlatý oříšek project and perception of sponsoring as the part of the social responsibility of companies. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the Diploma Thesis focuses on the theory of marketing, marketing communication, social responsibility of companies, marketing research and the social pro-ject Zlatý oříšek is placed here in context with the above theoretical sources. In the practi-cal part, within the preparatory stage of the research, Zlatý oříšek is analysed from the point of view of its marketing communications and target groups together with selecting methods and procedures of the marketing survey in preparation. The project part of this thesis represents a research probe, which examines the extent of awareness about the Zlatý oříšek project and perception of sponsoring by the specified target groups. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4948
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|