Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem. |
Autor: |
Kotmel, Jiří
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Teoretická část Diplomové práce je věnována teorii marketingu, marketingových komunikací, společenské odpovědnosti firem, marketingového výzkumu a sociální projekt Zlatý oříšek je zde dán do souvislostí s uvedenými teoretickými východisky. V praktické části je Zlatý oříšek v rámci přípravné fáze výzkumu analyzován z hlediska jeho marketingových komunikací, cílových skupin a jsou zvoleny metody a postupy připravovaného marketin-gového šetření. Projektovou částí této práce je realizovaná výzkumná sonda, která zkoumá rozsah povědomí o projektu Zlatý oříšek a vnímání sponzoringu u specifikovaných cílových skupin. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4229
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4948
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet