Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem. |
Author: |
Kotmel, Jiří
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Teoretická část Diplomové práce je věnována teorii marketingu, marketingových komunikací, společenské odpovědnosti firem, marketingového výzkumu a sociální projekt Zlatý oříšek je zde dán do souvislostí s uvedenými teoretickými východisky. V praktické části je Zlatý oříšek v rámci přípravné fáze výzkumu analyzován z hlediska jeho marketingových komunikací, cílových skupin a jsou zvoleny metody a postupy připravovaného marketin-gového šetření. Projektovou částí této práce je realizovaná výzkumná sonda, která zkoumá rozsah povědomí o projektu Zlatý oříšek a vnímání sponzoringu u specifikovaných cílových skupin. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4229
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4948
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account