Význam celebrity v propagaci značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam celebrity v propagaci značek

Show full item record

No preview available
Title: Význam celebrity v propagaci značek
Author: Rychlý, Patrik
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Teoretická část bakalářské práce se zabývá zejména pojmem celebrita a jejím využitím v marketingovém odvětví. Dále je zpracována rešerše odborné literatury, která se zabývá psychologií reklamy a toho, jak na společnost působí různé psychologické aspekty. V této části jsou taktéž vymezeny metody analýzy a lze zde najít metodiku práce spolu s výzkumnými otázkami. V části praktické je představena celebrita, která se vyskytuje ve zkoumaných spotech, je proveden popis a analýza těchto spotů samotným autorem a následně je zpracován výzkum na základě polostrukturovaných dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41403
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47557


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rychlý_2017_dp.pdf 2.098Mb PDF View/Open None
rychlý_2017_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
rychlý_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account