Význam celebrity v propagaci značek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Rychlý, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:11Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41403
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce se zabývá zejména pojmem celebrita a jejím využitím v marketingovém odvětví. Dále je zpracována rešerše odborné literatury, která se zabývá psychologií reklamy a toho, jak na společnost působí různé psychologické aspekty. V této části jsou taktéž vymezeny metody analýzy a lze zde najít metodiku práce spolu s výzkumnými otázkami. V části praktické je představena celebrita, která se vyskytuje ve zkoumaných spotech, je proveden popis a analýza těchto spotů samotným autorem a následně je zpracován výzkum na základě polostrukturovaných dotazníků. |
|
dc.format |
56 s. (92 147 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celebrita
|
cs |
dc.subject |
Lady Gaga
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
psychologie
|
cs |
dc.subject |
reklamní spoty
|
cs |
dc.subject |
celebrity
|
en |
dc.subject |
Lady Gaga
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
advertising videos
|
en |
dc.title |
Význam celebrity v propagaci značek |
|
dc.title.alternative |
Role of Celebrity in Brand Promotion |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this thesis talks mostly about the term of celebrity and its use in the marketing industry. What follows is a research on literature focused on advertising psychology and the way specific psychological aspects affect people. In this part there are also defined methods of analysis and the work methology together with research questions can be found there. In the practical part there is a celebrity that occurs in the examined commercial spots intro-duced, a description and an analysis of these spots is done by the author himself and then an investigation based on semi-structured questionnaires is done. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47557
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account