Význam celebrity v propagaci značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam celebrity v propagaci značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Rychlý, Patrik
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41403
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce se zabývá zejména pojmem celebrita a jejím využitím v marketingovém odvětví. Dále je zpracována rešerše odborné literatury, která se zabývá psychologií reklamy a toho, jak na společnost působí různé psychologické aspekty. V této části jsou taktéž vymezeny metody analýzy a lze zde najít metodiku práce spolu s výzkumnými otázkami. V části praktické je představena celebrita, která se vyskytuje ve zkoumaných spotech, je proveden popis a analýza těchto spotů samotným autorem a následně je zpracován výzkum na základě polostrukturovaných dotazníků.
dc.format 56 s. (92 147 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celebrita cs
dc.subject Lady Gaga cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject reklamní spoty cs
dc.subject celebrity en
dc.subject Lady Gaga en
dc.subject marketing communications en
dc.subject psychology en
dc.subject advertising videos en
dc.title Význam celebrity v propagaci značek
dc.title.alternative Role of Celebrity in Brand Promotion
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this thesis talks mostly about the term of celebrity and its use in the marketing industry. What follows is a research on literature focused on advertising psychology and the way specific psychological aspects affect people. In this part there are also defined methods of analysis and the work methology together with research questions can be found there. In the practical part there is a celebrity that occurs in the examined commercial spots intro-duced, a description and an analysis of these spots is done by the author himself and then an investigation based on semi-structured questionnaires is done.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47557
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
rychlý_2017_dp.pdf 2.098Mb PDF View/Open None
rychlý_2017_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
rychlý_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account