Význam celebrity v propagaci značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam celebrity v propagaci značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam celebrity v propagaci značek
Autor: Rychlý, Patrik
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce se zabývá zejména pojmem celebrita a jejím využitím v marketingovém odvětví. Dále je zpracována rešerše odborné literatury, která se zabývá psychologií reklamy a toho, jak na společnost působí různé psychologické aspekty. V této části jsou taktéž vymezeny metody analýzy a lze zde najít metodiku práce spolu s výzkumnými otázkami. V části praktické je představena celebrita, která se vyskytuje ve zkoumaných spotech, je proveden popis a analýza těchto spotů samotným autorem a následně je zpracován výzkum na základě polostrukturovaných dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41403
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47557


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rychlý_2017_dp.pdf 2.098Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rychlý_2017_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rychlý_2017_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet