dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Čarková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:06:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:16Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4112
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku životního cyklu výrobku, uvedení vý-robku na trh, strategií s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace, které životní cyklus výrobku provázejí. Cílem této práce je popis teorie životního cyklu výrobku a zjištění, do jaké míry je tato teo-rie opravdu využitelná v praxi, jak se klasický model životního cyklu výrobku liší od reálné-ho životního cyklu daného výrobku a jaké faktory ovlivňují v reálné situaci tento cyklus. Za účelem popsání praktického využití teorie životního cyklu výrobku budu ve své práci analy-zovat uvedení a životní cyklus notebooku značky HP Pavilion dv6100. Analýza vychází jak z pohledu samotného popsání životního cyklu daného produktu, tak z pohledu využití jed-notlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a jejich ovlivnění konkrétního ži-votního cyklu výrobku HP Pavilion dv6100. |
cs |
dc.format |
59 s., 11s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
6160559 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009 |
|
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
product life-cycle
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Uvedení a životní cyklus výrobku |
cs |
dc.title.alternative |
The introduction stage and the product life-cycle |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I focus on the product life-cycle and their stages, especially on the introduction stage. I will describe the life-cycle characteristics, objectives and strategies. I would like to illustrate the application of the tools of a marketing communications mix and their effect on the product life-cycle. The objective of this work is to describe the theory and find out to what degree is the theory really usable in a practical way. How is the real product life-cycle different in contrary of the theory model and which factors influence the product life-cycle. With the view of the practical usage of the theory I will analyze the introduction stage and the product life-cycle of the notebook HP Pavilion dv6100. The analysis results from the view of the description of the concrete product life-cycle. And the view of the usage of the tools of a marketing communications mix and their effect on the product life-cycle of HP Pavilion dv6100. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4797
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|