Uvedení a životní cyklus výrobku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení a životní cyklus výrobku |
Autor: |
Čarková, Lenka
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku životního cyklu výrobku, uvedení vý-robku na trh, strategií s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace, které životní cyklus výrobku provázejí. Cílem této práce je popis teorie životního cyklu výrobku a zjištění, do jaké míry je tato teo-rie opravdu využitelná v praxi, jak se klasický model životního cyklu výrobku liší od reálné-ho životního cyklu daného výrobku a jaké faktory ovlivňují v reálné situaci tento cyklus. Za účelem popsání praktického využití teorie životního cyklu výrobku budu ve své práci analy-zovat uvedení a životní cyklus notebooku značky HP Pavilion dv6100. Analýza vychází jak z pohledu samotného popsání životního cyklu daného produktu, tak z pohledu využití jed-notlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a jejich ovlivnění konkrétního ži-votního cyklu výrobku HP Pavilion dv6100. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4112
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4797
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet