Uvedení a životní cyklus výrobku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení a životní cyklus výrobku

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení a životní cyklus výrobku
Author: Čarková, Lenka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku životního cyklu výrobku, uvedení vý-robku na trh, strategií s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace, které životní cyklus výrobku provázejí. Cílem této práce je popis teorie životního cyklu výrobku a zjištění, do jaké míry je tato teo-rie opravdu využitelná v praxi, jak se klasický model životního cyklu výrobku liší od reálné-ho životního cyklu daného výrobku a jaké faktory ovlivňují v reálné situaci tento cyklus. Za účelem popsání praktického využití teorie životního cyklu výrobku budu ve své práci analy-zovat uvedení a životní cyklus notebooku značky HP Pavilion dv6100. Analýza vychází jak z pohledu samotného popsání životního cyklu daného produktu, tak z pohledu využití jed-notlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a jejich ovlivnění konkrétního ži-votního cyklu výrobku HP Pavilion dv6100.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4112
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4797


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čarková_2007_bp.pdfBlocked 5.875Mb PDF
čarková_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
čarková_2007_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account