dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Skripalová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:21:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T12:21:30Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4026
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zpracovává návrh projektu vydávání firemního zpravodaje pro Moravské naftové doly - největší společnost zabývající se průzkumem a těžbou ropy a zemního plynu a provozováním podzemních zásobníků zemního plynu v České republice i zahraničí. Vzhledem k rozmanitosti její organizační struktury, která sdružuje geology, ložiskové a těžební inženýry, ekonomy i dělníky z různých oborů, je třeba posilovat a rozvíjet vnitrofiremní komunikaci v rámci interního PR. Projekt firemního zpravodaje by se měl stát jedním ze stěžejních vnitřních PR nástrojů ve společnosti a přispět k vyšší informovanosti všech skupin zaměstnanců. Nabídnout jim přehledně informace a novinky ze všech činností firmy tak, aby získali přehled o dění ve společnosti a posílila se jejich loajálnost k firmě. |
cs |
dc.format |
60 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1248629 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní zpravodaj
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
vnitrofiremní komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní a externí PR
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
bulletin
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
human relations
|
en |
dc.title |
Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly |
cs |
dc.title.alternative |
Finished the time of company bulletins? The company bulletin project of Moravské naftové doly. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma work processes project of company bulletin for Moravské naftové doly - the biggest company engaged in exploration and production of crude oil and natural gas and as well as the construction and operation of underground gas storage facilities in the Czech Republic and also abroad. Considering her organization chart that associates geologists, mining engineers, economists also workers from different spheres, it is necessary to evolve corporate communication and internal PR. Project of company bulletin would have been contributing to better awareness of all groups employees - to offer them information and news of all comapny activities, get review of events in the company and strengthen their firmness. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4970
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|