Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly
Autor: Skripalová, Kamila
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce zpracovává návrh projektu vydávání firemního zpravodaje pro Moravské naftové doly - největší společnost zabývající se průzkumem a těžbou ropy a zemního plynu a provozováním podzemních zásobníků zemního plynu v České republice i zahraničí. Vzhledem k rozmanitosti její organizační struktury, která sdružuje geology, ložiskové a těžební inženýry, ekonomy i dělníky z různých oborů, je třeba posilovat a rozvíjet vnitrofiremní komunikaci v rámci interního PR. Projekt firemního zpravodaje by se měl stát jedním ze stěžejních vnitřních PR nástrojů ve společnosti a přispět k vyšší informovanosti všech skupin zaměstnanců. Nabídnout jim přehledně informace a novinky ze všech činností firmy tak, aby získali přehled o dění ve společnosti a posílila se jejich loajálnost k firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4026
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4970


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skripalová_2007_dp.pdf 1.190Mb PDF Zobrazit/otevřít
skripalová_2007_vp.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skripalová_2007_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet