Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly
Show full item record
No preview available
Title:
|
Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly |
Author: |
Skripalová, Kamila
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Diplomová práce zpracovává návrh projektu vydávání firemního zpravodaje pro Moravské naftové doly - největší společnost zabývající se průzkumem a těžbou ropy a zemního plynu a provozováním podzemních zásobníků zemního plynu v České republice i zahraničí. Vzhledem k rozmanitosti její organizační struktury, která sdružuje geology, ložiskové a těžební inženýry, ekonomy i dělníky z různých oborů, je třeba posilovat a rozvíjet vnitrofiremní komunikaci v rámci interního PR. Projekt firemního zpravodaje by se měl stát jedním ze stěžejních vnitřních PR nástrojů ve společnosti a přispět k vyšší informovanosti všech skupin zaměstnanců. Nabídnout jim přehledně informace a novinky ze všech činností firmy tak, aby získali přehled o dění ve společnosti a posílila se jejich loajálnost k firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4026
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4970
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account