Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti |
Author: |
Jandourková, Petra
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou, jež je určena detailnějšímu popisu vybrané společnosti a její pozice na trhu až po výslednou část, zaměřenou na možné postupy vyplývající z výsledků šetření a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/397
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2694
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account