Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti |
| Autor: |
Jandourková, Petra
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou, jež je určena detailnějšímu popisu vybrané společnosti a její pozice na trhu až po výslednou část, zaměřenou na možné postupy vyplývající z výsledků šetření a doporučení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/397
|
|
Datum:
|
2006-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2694
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet