dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jandourková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:02:36Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/397
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou, jež je určena detailnějšímu popisu vybrané společnosti a její pozice na trhu až po výslednou část, zaměřenou na možné postupy vyplývající z výsledků šetření a doporučení. |
cs |
dc.format |
46 s., 20 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
749060 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 |
|
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
segmenty trhu
|
cs |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model
|
en |
dc.subject |
market segments
|
en |
dc.title |
Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Czech republic's market and segments of the chosen company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target/aim of this bachelor work is the clear description of the segments of the Czech catering market, on which the Czech company AG FOODS Group a.s. could reach its position. This work includes also descriptions of the segments and the view on the methods, on which I came to the results. The work is segmented into several main entities, starting with the theoretical part dealing with the description of the market and the used methods, to the practical part, which is dedicated to the more detailed description of the chosen company and its position on the market and as the resulting part focused on the resulting analysis, description and schemas in the individial segments and for the ovarall market. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2694
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|