Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Pálková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:21Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37624
|
|
dc.description.abstract |
Zadání mé bakalářská práce Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu - spočívá v obecném zkoumání vývoje reklamy zaměřené především na období začátku 20. století, přes obě světové války až do současnosti. Na všeobecnou propagaci produktů navazuji částí věnované alkoholovým nápojům, ze kterých jsem si vybrala a následně se zaměřila na celosvětově oblíbený nápoj whisky. V praktické části představuji vizuální styl mnou navržené whisky - Sl?inte, zahrnující limitovanou edici láhví, etiket a propagačních materiálů. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
whisky
|
cs |
dc.subject |
alkoholové nápoje
|
cs |
dc.subject |
produkty
|
cs |
dc.subject |
limitová edice
|
cs |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
whisky
|
en |
dc.subject |
alcohol beverage
|
en |
dc.subject |
products
|
en |
dc.subject |
limited edition
|
en |
dc.title |
Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu |
|
dc.title.alternative |
The Visual Style of a Traditional Producer of Alcohol |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kajnar, Lumír |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The brief of my bachelor thesis Visual Identity of the traditional alcohol producer is about the general exploring of the advertising evolution, especially from the beginning of the 20th century, through both world wars, till the present. After general promotion of the products there come the parts about the beverages, from which i chose whisky, the drink with worldwide popularity. I present the visual identity of the self-made whisky Slainte in a practical part of the thesis. It includes the limited edition of the bottles, labels and promotional materials. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
42255
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account