Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu |
Author: |
Pálková, Karolína
|
Advisor: |
Illík, Rostislav
|
Abstract:
|
Zadání mé bakalářská práce Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu - spočívá v obecném zkoumání vývoje reklamy zaměřené především na období začátku 20. století, přes obě světové války až do současnosti. Na všeobecnou propagaci produktů navazuji částí věnované alkoholovým nápojům, ze kterých jsem si vybrala a následně se zaměřila na celosvětově oblíbený nápoj whisky. V praktické části představuji vizuální styl mnou navržené whisky - Sl?inte, zahrnující limitovanou edici láhví, etiket a propagačních materiálů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37624
|
Date:
|
2015-11-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Grafický design |
Discipline:
|
Multimédia a design - Grafický design |
Grade for thesis and defense:
|
C
42255
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account