Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu |
Autor: |
Pálková, Karolína
|
Vedoucí: |
Illík, Rostislav
|
Abstrakt:
|
Zadání mé bakalářská práce Vizuální styl tradičního výrobce alkoholu - spočívá v obecném zkoumání vývoje reklamy zaměřené především na období začátku 20. století, přes obě světové války až do současnosti. Na všeobecnou propagaci produktů navazuji částí věnované alkoholovým nápojům, ze kterých jsem si vybrala a následně se zaměřila na celosvětově oblíbený nápoj whisky. V praktické části představuji vizuální styl mnou navržené whisky - Sl?inte, zahrnující limitovanou edici láhví, etiket a propagačních materiálů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37624
|
Datum:
|
2015-11-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Grafický design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Grafický design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42255
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet