Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Pacvoňová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:09:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:09:57Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3721
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007. Tento výzkum zjišťoval očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. Součástí práce jsou doporučení na zlepšení služeb nabízených zákazníkům. |
cs |
dc.format |
58 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
620795 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
CRM systém
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.title |
Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customers' expectations during the emption of worn-out cars for company Auto color Design, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with issue of customers' expectations that becomes an important factor of company success. In the theoretical part of this work there is a summary of literary sources, which are intent on the principle and detection of customers' expectations. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made from 10th March to 11th April 2007. The research was aimed to find out the customers' expectations connected with purchase of worn-out cars and was created for the company Auto color Design Ltd. As part of this work there are mentioned some recommendations that could help to improve services which are offered to customers |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4123
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account