Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. |
Autor: |
Pacvoňová, Jitka
|
Vedoucí: |
Matošková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007. Tento výzkum zjišťoval očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. Součástí práce jsou doporučení na zlepšení služeb nabízených zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3721
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
4123
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet