Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. |
Author: |
Pacvoňová, Jitka
|
Advisor: |
Matošková, Jana
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou očekávání zákazníků, která se stávají velmi důležitým faktorem pro úspěch firmy. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty poznatky z literárních pramenů, které se zabývají očekáváním zákazníků. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden v horizontu jednoho měsíce, a to od 10. března do 11. dubna roku 2007. Tento výzkum zjišťoval očekávání zákazníků při nákupu ojetých automobilů pro firmu Auto color Design s.r.o. Součástí práce jsou doporučení na zlepšení služeb nabízených zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3721
|
Date:
|
2007-05-18 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
4123
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account